CE SUNT COOKIES?

Cookies Sunt Fișiere De Mici Dimensiuni Pe Care Browser-Ul Le Descarcă Când Accesezi Website-Ul Https://Www.Petrecereamea.Ro/. Calculatorul Recunoaște Și Acceptă Automat Aceste Fișiere Prin Browser-Ul Pe Care Îl Folosești. 

Aceste Fișiere Pot Fi Asemănate Unor „Semne De Carte” Care Indică Unde Ai Rămas Ultima Dată Când Ai Vizitat Website-Ul. Pot Fi Văzute Și Ca Identificatoare Care Anunță Website-Ul De Fiecare Dată Când Revii Pe Https:/Www.Petrecereamea.Ro/ 

Cookies Nu Sunt Periculoase. Calculatorul Le Stochează În Memorie, Dar Ele Nu Pot Accesa Sau Citi Informații Stocate În Calculator. Poți Extinde Sau Limita Parametrii De Utilizare A Fișierelor Cookies Din Browser-Ul Pe Care Îl Folosești Ca Să Navighezi Pe Internet.

LA CE SUNT UTILE? 

Cookies Îmbunătățesc Viteza De Încărcare Și Experiența De Navigare. De Exemplu, Ele Rețin Preferințele Tale Când Navighezi Un Website, Precum Limba În Care Dorești Să Fie Afișat Conținutul. 

Aceste Fișiere Sunt Utilizate Și Pentru A Pregăti Statistici Anonime Care Ajută Să Înțelegem Cum Interacționează Vizitatorii Cu Site-Ul. Pentru Analize, Website-Ul Utilizează Serviciul Google Analytics, Care Folosește Cookies. În Acest Caz, Fișierele Salvează Informații Despre Utilizarea Website-Ului, Numărul De Pagini Afișate, Sursele Din Care Vin Vizitatorii Și Numărul De Vizite. Obiectivul Este Să Îmbunătățim Website-Ul, Astfel Încât Să Ofere Servicii Și Experiențe Mai Bune Vizitatorilor. 

Cookies Nu Solicită Informații Cu Caracter Personal Pentru A Putea Fi Utilizate Și, În Cele Mai Multe Cazuri, Nu Identifică Persoana Utilizatorului De Internet.

CÂT TIMP SUNT STOCATE? 

Durata De Stocare A Unui Cookie Variază În Functie De Obiectivul Cu Care Acesta Este Plasat. Cookies De Sesiune Sunt Folosite Pentru O Singură Sesiune De Navigare, Sunt Reținute Doar Pe Durata Vizitei Și Nu Sunt Stocate După Ce Utilizatorul Părăsește Website-Ul. Cookies Permanente Sunt Utilizate Când Utilizatorul Revine Pe Website. Poți Șterge Toate Aceste Categorii De Cookies, În Orice Moment, Prin Intermediul Setărilor Din Browser-Ul Pe Care Îl Folosești Pentru Navigare. CUM SUNT FOLOSITE COOKIE-URILE DE CATRE ACEST SITE O Vizita Pe Acest Site Poate Plasa Cookie-Uri In Scopuri De: Cookie-Uri De Performanta A Site-Ului Cookie-Uri De Analiza A Vizitatorilor Cookie-Uri Pentru Publicitate Cookie-Uri Ale Furnizorilor De Publicitate COOKIE-URI DE PERFORMANTA Acest Tip De Cookie Retine Preferintele Utilizatorului Pe Acest Site, Asa Incat Nu Mai Este Nevoie De Setarea Lor La Fiecare Vizitare A Site-Ului. 

Exemple: 

Setarile Volumului Pentru Video Player 

Viteza De Video Streaming Cu Care Este Compatibil Browserul

COOKIE-URI PENTRU ANALIZA VIZITATORILOR De Fiecare Data Cand Un Utilizator Viziteaza Acest Site Softul De Analytics Furnizat De O Terta Parte Genereaza Un Cookie De Analiza A Utilizatorului. Acest Cookie Ne Spune Daca Ati Mai Vizitat Acest Site Pana Acum. Browserul Ne Va Spune Daca Aveti Acest Cookie, Iar Daca Nu, Vom Genera Unul. Acesta Permite Monitorizarea Utilizatorilor Unici Care Ne Viziteaza Si Cat De Des O Fac. Atat Timp Cat Nu Sunteti Inregistrat Pe Acest Site, Acest Cookie Nu Poate Fi Folosit Pentru A Identifica Persoanele Fizice, Ele Sunt Folosite Doar In Scop Statistic.

COOKIE-URI PENTRU PUBLICITATE Aceste Cookie-Uri Ne Permit Sa Aflam Daca Ati Vizualizat Sau Nu O Reclama Online, Care Este Tipul Acesteia Si Cat Timp A Trecut De Cand Ati Vazut Mesajul Publicitar. Aceste Cookie-Uri Le Folosim Si Pentru A Targeta Publicitatea Online. Putem Folosi, De Asemenea, Cookieuri Apartinand Unei Terte Parti, Pentu O Mai Buna Targetare A Publicitatii, Pentru A Arata De Exemplu Reclame Despre Vacante, Daca Utilizatorul A Vizitat Recent Un Articol Pe Site Despre Vacante. Aceste Cookie-Uri Sunt Anonime, Ele Stocheaza Informatii Despre Contentul Vizualizat, Nu Despre Utilizatori.

ALTE COOKIE-URI ALE TERTELOR PARTI Pe Unele Pagini, Tertii Pot Seta Propriile Cookie-Uri Anonime, In Scopul De A Urmari Succesul Unei Aplicatii Sau Pentru A Customiza O Aplicatie. Datorita Modului De Utilizare, Acest Site Nu Poate Accesa Aceste Cookie-Uri, La Fel Cum Tertele Parti Nu Pot Accesa Cookie-Urile Detinute De Acest Site. De Exemplu, Cand Distribuiti Un Articol Folosind Butonul Pentru Retelele Sociale Aflat Pe Acest Site, Acea Retea Sociala Va Inregistra Activitatea Dvs.  

CUM LE POTI OPRI?

 În Funcție De Browser-Ul Pe Care Îl Folosești, Urmează Pașii De Mai Jos Ca Să Stabilești Cum Vrei Să Fie Utilizate Cookies. ÎN BROWSER-UL CHROME: În Colțul Din Dreapta-Sus, Click Pe Menu-Ul Chrome > Settings.Scroll Până În Josul Paginii, Click Pe “Show Advanced Settings”.În Secțiunea „Privacy”, Click Pe Butonul “Content Settings”.În Secțiunea „Cookies”, Alegi Setările Preferate.Pentru A Șterge Cookies, Click Pe “All Cookies And Site Data…” Pentru A Vedea Lista Cu Toate Aceste Fișiere Pe Care Chrome Le Are Stocate Pe Hard-Disk. Le Poți Șterge Individual Sau Pe Toate Direct, Dacă Selectezi “Remove All.”

 ÎN BROWSER-UL MOZILLA FIREFOX: Click Pe Butonul Menu Și Alegi “Preferences”.Selectezi “Privacy” Din Menu-Ul Lateral.Din Combo “History” Alegi “Use Custom Settings For History”.Selectezi “Accept Cookies From Sites” Pentru A Permite Folosirea Cookies Sau Deselectezi Pentru A Nu Permite Folosirea Lor.Pentru A Șterge Cookies, Click Pe “Show Cookies…” Și Se Va Deschide O Nouă Fereastră, Unde Poți Selecta Și Sterge Unul Sau Mai Multe Cookies Simultan.

 ÎN BROWSER-UL INTERNET EXPLORER 11 Selectezi Rotița Din Dreapta Sus A Browser-Ului, Apoi Alegi Internet Options.Click Pe Tab-Ul “Privacy” Și Selectezi “Advanced”.Alegi “Accept / Block / Prompt” Pentru “First-Party Cookies”, Cât Și Pentru “Third-Party Cookies“. Dacă Dorești, Tot Aici Poți Bifa “Always Allow Session Cookies”. Apeși OK După Ce Ai Făcut Setările.Pentru A Șterge Toate Cookies, Alegi Tab-Ul “General” Din “Internet Options” Și Click Pe “Delete…” Din Tab-Ul “Browsing History”. Bifezi “Cookies And Website Data” Și Click Pe Delete.

 Prin Utilizarea Www.Petrecereamea.Ro, Ești De Acord Cu Modul În Care Folosim Cookies, În Conformitate Cu Prezenta “Politică Privind Utilizarea Cookies”. Dacă Nu Ești De Acord, Este Nevoie Să Oprești Cookies, Urmând Indicațiile De Mai Sus, În Funcție De Browser-Ul Pe Care Îl Folosești. Dezactivarea Utilizării Acestor Fișiere Poate Afecta Experiența Ta De Utilizator. Ne Rezervăm Dreptul De A Face Orice Completări Sau Modificări La Prezenta “Politică Cookies”. Eventualele Modificări Și/Sau Completări Vor Fi Afișate Pe Www.Petrecereamea.Ro. Și Vor Intra În Vigoare De La Momentul Afișării. Pentru Mai Multe Detalii, Te Invităm Să Ne Scrii La Petrecereamea@gmail.com

TERMENII SI CONDITII GENERALE DE VANZARE (TCGV) 

Se Supun Legislatiei Romane. In Caz De Litigiu, Daca Rezolvarea Pe Cale Amiabila Nu Are Efect Dupa Inregistrarea Reclamatiei La Sediul Companiei, Se Va Apela La Instanta Judecatoreasca A Tribunalului București. Magazinul Petrecereamea Nu Raspunde De Prejudiciile Cauzate Fara Culpa Sa, De Nefunctionarea Magazinului Online Sau Pentru Cele Rezultand Din Imposibilitatea Accesarii Paginilor Magazinului Virtual ( Ex: Defectiuni La Reteaua De Internet). Forta Majora Exonereaza De Raspundere Partea Care O Invoca.

Informații Suplimentare

Întrebări Frecvente

Detalii despre transport
Cât costă transportul si care sunt metodele de livrare?
  • Transport gratuit pentru comenzile peste 200 lei , indiferent de metoda de livrare aleasă..
  • Curier rapid (SameDay) - 19 lei pentru comenzile sub 200 lei.
  • Easybox - 13 lei, livrare în rețeaua de automate Easybox din toată țara.
  • Ridicare personală - GRATUIT, de la depozitul nostru din București (Calea Călărași nr. 244, bl. S21).
În cât timp este expediată comanda?
  • Comenzile plasate până la ora 14:00 sunt expediate în aceeași zi. Comenzile efectuate după această oră vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare.
  • Comenzile plasate vineri vor fi expediate și vor fi livrate începând cu ziua de luni.
În cât timp voi primi comanda și cum pot urmări stadiul acesteia?
  • Termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare, iar programul de livrare este de luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00. Dacă în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă, etc.) pentru a nu se produce întârzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.
  • Comenzile plasate vineri vor fi expediate în aceeași zi, urmând să ajungă începând cu ziua de luni.
  • Nu oferim livrare sâmbăta, deoarece curierii nu garantează acest serviciu.

    Pentru urmărirea comenzii veți primi pe email un link de tracking odată ce coletul este preluat de curier.
Cum pot urmări statusul comenzii efectuate ?
  • Pentru a monitoriza comenzile trebuie să aveți un cont activ, să fiți autentificat și să accesați secțiunea "My Account" → "Comenzi", unde puteți verifica statusul fiecărei comenzi și folosi butoanele "VEZI" pentru detalii sau "TRACK" pentru urmărirea expedierii.
  • După ce comanda este pregătită, veți primi un e-mail cu detaliile comenzii, inclusiv numărul AWB si link de tracking, pentru a urmări statusul livrării.
  •  
Detalii despre plată și facturare
Ce metode de plată acceptăm?
  • Vă punem la dispoziție următoarele modalități de plată:

    • Plata ramburs - achitați contravaloarea comenzii la primirea coletului
    • Plata online cu cardul - tranzacție securizată prin EuPlătesc (acceptăm carduri Visa, Maestro și Mastercard)

    Toate metodele de plată sunt sigure și vă garantăm protecția datelor dumneavoastră.

Nu am primit factura. Cum obțin factura și chitanța pentru plata în numerar?
  • Factura proforma va fi trimisă pe e-mail după ce comanda va fi finalizată și pregătită pentru expediere. Dacă nu ați primit-o, o puteți solicita oricând trimițându-ne un e-mail la adresa noastră de contact. (contact@petrecereamea.ro)
  • Chitanța pentru plata ramburs este emisă de curier, compania terță care se ocupă de încasarea numerarului, la livrare. Dacă doriți o copie a chitantei, vă rugăm să vă adresați direct firmei de curierat, menționând numărul AWB al coletului (pe care îl veți găsi în e-mail). Nu deținem chitantele, deoarece acestea sunt documente emise de firma de curierat, care are o relație directă cu clientul.
Există o valoare minimă pentru comandă?
  • Puteți plasa orice comandă, indiferent de valoare. Nu impunem o sumă minimă pentru comenzi.
Ghid de comandă pentru instituții publice
  • Dacă reprezentați o instituție publică (școală, grădiniță, primărie, teatru etc.) și doriți să efectuați plata prin Trezorerie, vă punem la dispoziție următoarele informații:

    Pași pentru plasarea comenzii:

    1. Verificați disponibilitatea produselor dorite pe site-ul nostru
    2. Plasați comanda online
    3. În secțiunea "Notițe comandă", vă rugăm să menționați că doriți să efectuați plata prin Trezorerie și să ne contactați telefonic la numărul 0770 562 676
    4. Veți primi pe email toate datele necesare pentru efectuarea plății prin Trezorerie
    5. Efectuați plata prin Trezorerie
    6. Transmiteți copia extrasului de cont cu ștampila Trezoreriei la contact@petrecereamea.ro

    Informații importante:

    • Pentru livrare rapidă, vă recomandăm să ne transmiteți dovada plății pe email
    • Fără dovada plății, comanda va fi expediată după confirmarea tranzacției de către Trezorerie (3-4 zile lucrătoare)
    • Taxa de transport: 19 lei pentru principalele orașe
    • Rezervarea produselor este valabilă 24 de ore până la transmiterea dovezii plății
    • Nu oferim termene de plată

    Pentru asistență suplimentară, ne puteți contacta la adresa contact@petrecereamea.ro sau la numărul 0770 562 676.

Detalii despre produse și starea acestora
Sunt baloanele umflate când le primesc?

Nu, toate baloanele noastre (atât cele din latex cât și cele din folie) se livrează neumflate.

Vă putem recomanda următoarele opțiuni pentru umflarea baloanelor:

1. Cu aer - folosind pompe speciale pentru baloane:

2. Cu heliu - pentru efect spectaculos de plutire:

Am primit un colet incomplet. Ce trebuie să fac?
  • În situația în care constați că din coletul primit lipsesc produse, te rugăm să ne contactezi în maximum 48 de ore de la primirea acestuia. Ne poți semnala problema prin:

    Pentru a-ți putea oferi cea mai bună soluție, te rugăm să respecți termenul de 48 de ore, întrucât sesizările ulterioare nu vor putea fi procesate favorabil.

Am primit un produs deteriorat. Ce trebuie să fac?
  • În cazul în care ai constatat că produsul primit prezintă defecte fizice, te rugăm să ne semnalezi acest aspect în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Ne poți contacta prin:

    După ce ne-ai notificat, poți iniția returul gratuit al produsului defect. Îți vom oferi rapid o soluție convenabilă, fie prin înlocuirea produsului, fie prin returnarea banilor.

    Important: Pentru a putea procesa sesizarea ta în cele mai bune condiții, te rugăm să respecți termenul de 48 de ore, deoarece reclamațiile ulterioare nu vor putea fi soluționate favorabil.