EXPEDIERE

  • Comenzile recepţionate în cursul săptămanii (pana in ora 15:00) vor fi confirmate si expediate în 24-48 ore lucratoare.
  • Comenzile primite vineri dupa ora 15:00 şi în weekend vor fi confirmate si expediate luni.
  • Vă rugăm să verificaţi datele de contact înainte de finalizarea comenzii. Adresa de livrare sau numarul de telefon incorect introduse pot întârzia livrarea comenzii.

 

LIVRAREA PRODUSELOR

  • Expedierea produselor se face prin firma de curierat SameDay.
  • Taxa de livrare este de 18 RON pentru oricare localitate
  • Curierul va face livrarea la adresa mentionata in comanda si confirmata ulterior
  •  

CARE STE PROGRAMUL DE LIVRARE AL COMENZILOR?

Livrarea se face (de luni pana vineri) intre orele 9:00-17:00, daca in acest interval nu sunteti acasa, va rugam sa specificati o alta adresa (adresa de la locul de munca,etc) pentru a nu se produce intarzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate. Livrarea sambata se efectueaza doar in resedintele de judet, in limita timpului disponibil si este un serviciu optional (la cerere).

 

AM PRIMIT O AVIZARE DE LA CURIER. CUM PROCEDEZ?

In cazul in care ai primit o avizare prin care esti anuntat ca s-a incerat livrarea coletului tau, trebuie sa contactezi firma de curierat pentru a stabili de comun acord o programare pentru urmatoarea incercare de livrare.

 

IMPORTANT:

Dupa doua incercari de livrare nereusite, efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda ta va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul nostru.

 

ATENTIE!

La primul Colet neridicat, ne rezervăm dreptul de a nu va mai livra nicio comandă prin Ramburs, fiind necesar ca plata pentru viitoarele comenzi să fie efectuată online cu  cardul bancar sau prin transfer bancar.

Informații Suplimentare

Întrebări Frecvente

Detalii despre transport
Cât costă transportul si care sunt metodele de livrare?
  • Transport gratuit pentru comenzile peste 200 lei , indiferent de metoda de livrare aleasă..
  • Curier rapid (SameDay) - 19 lei pentru comenzile sub 200 lei.
  • Easybox - 13 lei, livrare în rețeaua de automate Easybox din toată țara.
  • Ridicare personală - GRATUIT, de la depozitul nostru din București (Calea Călărași nr. 244, bl. S21).
În cât timp este expediată comanda?
  • Comenzile plasate până la ora 14:00 sunt expediate în aceeași zi. Comenzile efectuate după această oră vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare.
  • Comenzile plasate vineri vor fi expediate și vor fi livrate începând cu ziua de luni.
În cât timp voi primi comanda și cum pot urmări stadiul acesteia?
  • Termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare, iar programul de livrare este de luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00. Dacă în acest interval nu sunteți acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă (adresa de la locul de muncă, etc.) pentru a nu se produce întârzieri sau chiar nelivrarea produselor comandate.
  • Comenzile plasate vineri vor fi expediate în aceeași zi, urmând să ajungă începând cu ziua de luni.
  • Nu oferim livrare sâmbăta, deoarece curierii nu garantează acest serviciu.

    Pentru urmărirea comenzii veți primi pe email un link de tracking odată ce coletul este preluat de curier.
Cum pot urmări statusul comenzii efectuate ?
  • Pentru a monitoriza comenzile trebuie să aveți un cont activ, să fiți autentificat și să accesați secțiunea "My Account" → "Comenzi", unde puteți verifica statusul fiecărei comenzi și folosi butoanele "VEZI" pentru detalii sau "TRACK" pentru urmărirea expedierii.
  • După ce comanda este pregătită, veți primi un e-mail cu detaliile comenzii, inclusiv numărul AWB si link de tracking, pentru a urmări statusul livrării.
  •  
Detalii despre plată și facturare
Ce metode de plată acceptăm?
  • Vă punem la dispoziție următoarele modalități de plată:

    • Plata ramburs - achitați contravaloarea comenzii la primirea coletului
    • Plata online cu cardul - tranzacție securizată prin EuPlătesc (acceptăm carduri Visa, Maestro și Mastercard)

    Toate metodele de plată sunt sigure și vă garantăm protecția datelor dumneavoastră.

Nu am primit factura. Cum obțin factura și chitanța pentru plata în numerar?
  • Factura proforma va fi trimisă pe e-mail după ce comanda va fi finalizată și pregătită pentru expediere. Dacă nu ați primit-o, o puteți solicita oricând trimițându-ne un e-mail la adresa noastră de contact. (contact@petrecereamea.ro)
  • Chitanța pentru plata ramburs este emisă de curier, compania terță care se ocupă de încasarea numerarului, la livrare. Dacă doriți o copie a chitantei, vă rugăm să vă adresați direct firmei de curierat, menționând numărul AWB al coletului (pe care îl veți găsi în e-mail). Nu deținem chitantele, deoarece acestea sunt documente emise de firma de curierat, care are o relație directă cu clientul.
Există o valoare minimă pentru comandă?
  • Puteți plasa orice comandă, indiferent de valoare. Nu impunem o sumă minimă pentru comenzi.
Ghid de comandă pentru instituții publice
  • Dacă reprezentați o instituție publică (școală, grădiniță, primărie, teatru etc.) și doriți să efectuați plata prin Trezorerie, vă punem la dispoziție următoarele informații:

    Pași pentru plasarea comenzii:

    1. Verificați disponibilitatea produselor dorite pe site-ul nostru
    2. Plasați comanda online
    3. În secțiunea "Notițe comandă", vă rugăm să menționați că doriți să efectuați plata prin Trezorerie și să ne contactați telefonic la numărul 0770 562 676
    4. Veți primi pe email toate datele necesare pentru efectuarea plății prin Trezorerie
    5. Efectuați plata prin Trezorerie
    6. Transmiteți copia extrasului de cont cu ștampila Trezoreriei la contact@petrecereamea.ro

    Informații importante:

    • Pentru livrare rapidă, vă recomandăm să ne transmiteți dovada plății pe email
    • Fără dovada plății, comanda va fi expediată după confirmarea tranzacției de către Trezorerie (3-4 zile lucrătoare)
    • Taxa de transport: 19 lei pentru principalele orașe
    • Rezervarea produselor este valabilă 24 de ore până la transmiterea dovezii plății
    • Nu oferim termene de plată

    Pentru asistență suplimentară, ne puteți contacta la adresa contact@petrecereamea.ro sau la numărul 0770 562 676.

Detalii despre produse și starea acestora
Sunt baloanele umflate când le primesc?
  • Nu, toate baloanele noastre (atât cele din latex cât și cele din folie) se livrează neumflate.

    Vă putem recomanda următoarele opțiuni pentru umflarea baloanelor:

    1. Cu aer - folosind pompe speciale pentru baloane:

    2. Cu heliu - pentru efect spectaculos de plutire:

Am primit un colet incomplet. Ce trebuie să fac?
  • În situația în care constați că din coletul primit lipsesc produse, te rugăm să ne contactezi în maximum 48 de ore de la primirea acestuia. Ne poți semnala problema prin:

    Pentru a-ți putea oferi cea mai bună soluție, te rugăm să respecți termenul de 48 de ore, întrucât sesizările ulterioare nu vor putea fi procesate favorabil.

Am primit un produs deteriorat. Ce trebuie să fac?
  • În cazul în care ai constatat că produsul primit prezintă defecte fizice, te rugăm să ne semnalezi acest aspect în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Ne poți contacta prin:

    După ce ne-ai notificat, poți iniția returul gratuit al produsului defect. Îți vom oferi rapid o soluție convenabilă, fie prin înlocuirea produsului, fie prin returnarea banilor.

    Important: Pentru a putea procesa sesizarea ta în cele mai bune condiții, te rugăm să respecți termenul de 48 de ore, deoarece reclamațiile ulterioare nu vor putea fi soluționate favorabil.